Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Θα στο πω ψιθυριστά στο αυτί κι αν δεν ακούς θα στο φωνάξω

επιστροφή
από το πέρασμα του τυφώνα διάρκειας μηνών εννέα σε μια πόλη που δεν θέλησες κι ούτε καν υποψιάστηκες ποτέ πως θα ζήσεις.
Μετατραυματικό Σοκ. δύο εβδομάδες στη γενέτειρα  και η μνήμη έπαιξε άγριο παιχνίδι μαζί σου. Πώς το λέγανε εκείνο το "εργαλείο" των ιεροεξεταστών; γάτα; ε, από τέτοιες "εξετάσεις" σε πέρασε, αδυσώπητη.Σου τα θύμισε όλα, παιδικές μνήμες, καταχωνιασμένα απωθημένα, φράσεις που υποταγμένες στη δήθεν ευγένειά σου δεν ξεστόμισες ποτέ, γεγονότα πραγματικά, γεγονότα που δεν βίωσες ποτέ αλλά μόνο φαντασιώθηκες. Τρελή μνήμη - τρελή φαντασία.




Επαναφορά

Η ΧΟΡΩΔΊΑ, που μια "Πρόβα Ορχήστρας" θα ζήλευε, ACAPELLA
Πρώτη εβδομάδα στο σχολείο έχεις μόλις μπει στο γραφείο των δασκάλων για διάλειμμα, αφήνεις το σακίδιο από την πλάτη και έχεις προφέρει γελώντας αυτό:
"Θηρία"
Για να ακολουθήσει αυτό
Στόματα γυναικεία ανοιγοκλείνουν σε διάφορες νότες, διάφορους ρυθμούς η φράση επανέρχεται  Ρετσιτατίβο Αυτοσχεδιασμό θα το αποκαλούσε ένας διευθυντής ορχήστρας, το ρήμα Αντιμιλάει επανέρχεται σε κάθε φράση συνοδευόμενο από ένα όνομα, κι από άλλο όνομα, από πολλά ονόματα. Η Χορωδία κάνει Κρεσέντο το τρίτο ενικό εναλλάσσεται με πληθυντικό ήχοι παροξυσμού, ο ήχος επαναστατεί περνά το φράγμα της καλλιέπειας δείχνει τα δόντια του, φτύνει τα σάλια του, οι σταφυλές οργισμένες απειλούν προς εκτόξευση
Εσύ είσαι στο γραφείο για διάλειμμα, τα παιδιά έξω στην αυλή παίζουν, έχεις ψελλίσει κάτι που η χορωδία ως Αιώνιος Ανταγωνιστής του Σόλο, εξολόθρευσε
Δεν τα παρατάς, ανακτάς τις δυνάμεις σου, ξαναμπαίνεις στη μάχη με ανανεωμένα εφόδια το γέλιο  τώρα ηχηρό
"Μα πραγματικά κάτι τέτοιο από τον καιρό που ήμουν Δημοτικό στη Χούντα είχα να το ακούσω"
Η Χορωδία σταματά σε μια παύση αξιοθαύμαστη, σε κοιτάζει κι εσύ είσαι Κάποια Πόρτα, ξαφνικό ρεύμα πέρασε νιώσατε τίποτε;
Κι εσύ ναι σίγουρα έχεις μείνει μια πόρτα που χάσκει στο κενό
η Χορωδία μ' αξιοθαύμαστο πάλι συγχρονισμό επανέρχεται για να τελειώσει θριαμβικά το προσφιλές θέμα

ΚΟΥΔΟΥΝΙ:¨ξανά στις τάξεις για μάθημα

ΜΑΘΗΜΑ
Το ρήμα Αντιμιλώ{περιληπτικά}
  1. διαφωνώ, διίσταμαι, αντιτείνω: "τον τιμωρούν συχνά, γιατί αντιμιλά"
  2. αυθαδιάζω, απαντώ με απρέπεια: "μην αντιμιλάς στους μεγαλύτερούς σου". 
και να πού εγώ τώρα βρήκα να φυτρώνει ένας υποκειμενισμός στα ολωσδιόλου ξαφνικά
γιατί μη μου πείτε ότι στην επικείμενη διαφωνία με έναν συνομιλητή σας είστε σίγουροι πάντοτε για τον ορισμό που τη χαρακτηρίζει;
και πόσο περισσότερο όταν ο συνομιλητής είναι παιδί, τότε μήπως είστε και εσείς περισσότερο σίγουροι;  μήπως το παιδί δεν διαφωνεί ποτέ αλλά μόνο αντιμιλά;
ο λα λα -για να μην ξεχάσουμε και την μουσική-
τι μπέρδεμα μπροστά σε κάτι τόσο απλό.




Δεν υπάρχουν σχόλια: